Thursday, 5 January 2012

PI MAI PI MAI TANG TU


   hurm~ tah bkk ja belog ta tomey ni tpi ta tahu nak post apa dah. bkn tadak idea tapi penin... PENIN?? dak3~ ntah3!~ saya tak tahu!!!!saya tak tah apa yang saya rasa.. LUPEKAN.

Mybe ini syndrome EXAM FEVER.. 
mybeee~ i dunno0~ na kta dah ready 4 exam tuu dak la sgtt~ tpi... hurm~ insya allah.. mcm tak tenang sgt (mgkin kah sbb saya LAPAQ?) hehe~ ntah~ nmmg apa yg saya post nii tak manfaat pon asanya kt spa3.. juz nak relez apa ada dlm jiwa(konon je).. mcm nak curah suma kt belog ni,, tpi sedaq gak la spa kita nak post3 nnti privacy diceroboh.. rindu lak kt my besties.. mmg bila dok jaoh nii kita nak cita apa3 kt spa3 agak susah sbb depa tak paham apa yg ada dlm otak , hati , pikiran kita.. depa tak dok suasana kita kt sini, tak sma bilik ngn kita, menu mknan yg berbeza, bergaul dgnn manusia yg karenah berbeza, yg paling pasti cara pemikiran n hati budi tuu mmg la dah sah3 berbeza... apa yg saya bebel tadi tuu?? ntah~ nak kata suma tuu tak dpt dicapai oleh mnusia, HANYA ALLAH MEMAHAMI...

dok kt sni, membuatkn saya matang sikit dari dulu(yeke?) dak laa~
nak kta dah jadik BISU(pendiam) tuu tak lahh~ tidak sma sekali sbb saya bkn begituu~ tapi sedikit sebnyak buat saya jadik banyak berfikir.. muhasabah .. yg dulu tuu myb saya tak penah buat... dah msok fasa kematangan kah?? belom lagii.. tpi tadak la jahil cm msa form 5 dulu... mmg kna bnyk brdikarii la dok sni... apa3 suma masalah selesai sniri~ insya allah ALLAH ada di sisi... penah aq sesat(dah bnyk kali) tapi ALLAH ja yg lindung... kalo dulu aq SGT3 malaz,, alhamdulilah kurang dahh,, ada gak cikit3~(hee~)..
tapi inysa allah DOA ja bnyk3 yg mampu aq wt.. keyakinan pada ALLAH kena padu... bila dok jaoh nii baru kita sedar ALLAH selalu ada.. dlu mcm salu bergantung kt org.. skrang,, p mna3 SEORANG.. spa jaga? insya ALLAH malaikat ada,, ALLAH ada..

oh lagi satu,, dok sni mmg TERBUKA minda SGT3 ntok 
kawin
 kot~ HAISHH~ sabarrrr...mcm d galakkan sgt~ (tpi saya nii galak ja lebih kot.. hehe..)~

 semoga saya diberi kekuatan untuk semua perkara yang baik, terbuka buat saya perkara2 yang baik-baik, bersama orang yang baik dan dijadikan dalam kalangan orang yang berbuat kebaikan... ameen~

1 comment:

  1. saya sentiasa doakan anda dri jauh... ^^

    ReplyDelete