Monday 23 January 2012

examination


ANATOMY tammat suda
HISTOLOGY tammat suda
PHYSIOLOGY tammat suda
BIOCHEMISTRY tammat suda

الحمد لله

nak cita psai exam tak?? hehe.. takyah kot.. 
setiap paper ada je saya taleyh jwb.. sbb apa?? sbb... urmmm..
jgn repot kt ibu tw.. sbb sya tak baca, tak study bagi habeh, tak terbca, terlupa, hilang ingatan(nauzubillah)..
best tak ALASAN yg saya beri?? huhu~
mmg saya suka bagi alasan(jgn ikot, amln burok)

hurmm.. nak tulis ape ek dlm ni?? hurrr.. mcm nak je belog ni direct baca hati saya so that tayah susa2 taip kt sini... arhh.. saya rasa terokk...
tpi balik tadi beli SONESTA malabiyyah, aruz billaban, n yogurt.. yummy~
apa yg eksaited sgt ngn natang tu?? ntah laaa.. saya rasa cm sumting ja.. sbb baru lpas layan YING YE 3+1 kah?? ntahh... mybe risaw pasai result exam.. ibu cm expect me to achieve MUMTAZ only! no discount... ngaaa~ nak cita, mna ada saya usaha terok mna ponnnn... ibu... tapi kan, gegeh dak saya, saya suka tunggu ibu tepon suroh study baru saya semangat study.. ANAK IBU,, ngee~
balik tadi ngn aina. cm lawak lak bole sembang psai kawen.. kadang3 pelik taw awt tah mai3 umur menengkat nii,, salu ja sbot menda cmtu.. haishh~ wt jiwa jdaik gelisah pon boleh kot.. SUDAH lah.. menda jaoh lagi sibuk nak pikiaq,, exam mna hala nuh... ada la msa exam tuu saya nii DOWN sgt3..
nnti cita lak psai down.. mcm sgt tak expert nak handle down ni.. sob3~ 

dahla! tanak bebel sini.. cm org ta betoi lak. bkn leh selesai kusut rambut o kusut jiwa ni..
IBU maafkan kakak kalo kakak tak beri yang terbaik untuk ibu babah n adik2... T-T
tahniah buat sepupu yg cemerlang2 berlaka, kwn3 yg 4flat semua.. saya ja tatw gy cmna..
CHAIYOK!!! jihad!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment