Friday 4 May 2012


assalamualaikum~

SELAMAT STUDY

sejak nak exam la sibuk nak update belog nii~
hurm......
bkn apaa.. cuma tadak cpa nak faham jiwa ini....

"SAAT TIADA SIAPA YANG MENDENGAR JERITAN HATIMU, BERLARILAH PADA-NYA"

OKE,,, apa yg IN n apa yg OUT


IN
watch korean dramas n movies
buat tiramisu
tolong kwn3 potostet skema jwpn soalan past years
lawat kwn3 yg baru lepas sembuh dari pembedahan 
main3
keluar makan3 dgn kawan3 yg datang dari alexandria
rajin kemas rumah
depression
tension
tanak skype ngn yg 'tercinta' sbb nak elak soalan "kakak, hows ur study?"
rajin pegi program ilmiah
banyak tidur siang
update blog
lalai



OUT
study mood
study attitude
prayer b4 n after study
facebook(deactivate)


hurm... panjg x list ni???
jom kita tukaq yg IN n OUT~
tataw nak ckp ape... aq gagal merancang..

"if you fail to plan, you plan to fail"

YA ALLAH!!!!


kwn3 ucap, "SELAMAT STUDY" 
dan saya rasa......(krikk..krikk...krikkk...)

jgn jadi macam saya....
doakan saya berubah menjadi yg lebih baik....
boleh kata saya bersedia menghadapi kemungkinan yg mungkin dahsyat... 
tapi sirius saya tak...

sedih.... kadang3 rasa mcm dah salah buat pilihan... 
tapi ALLAH lebih mengetahui..

dah lama dok sini baru nak kata "salah buat pilihan"???
c'mon laaa.. dah LEWAT nak kata suma tu, sampah ja!


"MUNGKIN APA YGA KAMU BENCI ITU BAIK BUATMU DAN APA YG KAMU SUKA ITU ADALAH MEROSAKKANMU"
apa yg patut saya buat???
sedar diri...ini yg ALLAH tetapkan buat dirimu..
redho.. terima.. syukur...sabar...

moga ini yg tebaik buatku...
insya-ALLAH
BERUBAH KEPADA KEBAIKAN

"SESUNGGUHNYA ALLAH TIDAK AKAN MENGUBAH NASIB SESUATU KAUM ITU MELAINKAN MEREKA MENGUBAHNYA SENDIRI"


doakan ALLAH beri kekuatan kepadaku...
kerana
JALAN MUJAHADAH ITU BERLIKU-LIKU HALUANNYA
"SELAMAT BERMUJAHADAH"
*p/s- purple is the colour of success n royalty

No comments:

Post a Comment