Wednesday 4 April 2012


ASSALAMUALAIKUM~

long time no see.. i miss u a lot..(mostly girl akan kta ceni kat blog dy, saya kopi pasta je) ^-^

NAMPAK LA JUGAK HAMPA MAIN BANYAK~

okey~ teett~ exam fever...
apa suma neyh?? 


(video yg official yg cuba saya sebar_bukan saya buat itu sudah pasti_cube la tengok insya allah tak rugi)

HEE~
sebenarnya saya ni boleh dikatakan masih dalam fasa tidak sedar diri.. kenapa?? sebab saya tak ambil sebarang tindakan untuk berusaha keras... astaghfirullah(istighfar 10 kali ye kawan3_peringatan utk diri)..

tolong saya... saya mencari perkara yg saya sendiri tak pasti apakah ia...

sibuk betulkan niat hingga saya sukar utk bersemangat..

ibu, babah, adik, nami, ali n amad...

tolong kakak!!!!!

saya benci jadi begini.. saya harap saya bukan dilahirkan utk begini....

kalau dulu ada ibu & babah nak jaga saya.. yg nak ambil berat dgn saya.. yg sentiasa marah saya.. yg sentiasa beri sokongan buat saya...
bukan dinyatakan mereka berhenti berbuat demikian.. tetapi pada jarak yg jauh yg berbatu jauhnya..
adilkah jika saya nyatakan "jauh dimata dekat dihati" itu sukar.. mereka pastinya sayang dan cinta bahkan kasih pada saya.. tidak pernah putus memberi peringatan, sokongan serta dorongan melalui telefon mahupun skype..
mungkin lebih kepada saya yg kurang kasih sayang dan cinta utk terus berjuang demi ALLAH, demi IBU BABAH, demi DIRI dan demi ummah...
oke, dah, berhenti!!!!

☺JOM STUDY♥☺

bittawfiq wannah walmumtaz.. insya ALLAH bi iznillah..

insya allah

No comments:

Post a Comment